1401/06/02-17:20

با حضور شهردار منطقه ۷ محله بهار رصد شد

با حضور شهردار منطقه ۷ محله بهار رصد شد

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود طی بازدید چهار ساعته مشکلات و معضلات محله بهار را رصد کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این بازدید نصراله آبادیان شهردار منطقه تاکید کرد: برجسته سازی هویت های محله ای، تشویق شهروندان به مشارکت در امور مربوط به محلات، برپایی نمایشگاه های محله ای، ایجاد محافل ویژه و تحقیق در زمینه داستان سرایی برای شهروندان در خصوص آشنایی آنان با تاریخچه محله خود و افراد سرشناس ساکن در آن تنها بخشی از موضوعات با اهمیتی است که باید در راس اقدامات قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: خلق سرمایه های اجتماعی در محلات یکی دیگر از موضوعاتی است که در محلات باید به طور جد پیگیری شود زیرا ما با استفاده از نیرو و تخصص بالقوه شهروندانی که در محلات ساکن هستند می توانیم اقدامات چشمگیر و منحصر به فردی را به اجرا درآوریم.

نگهداشت شهر در اولویت خدمات رسانی به شهروندان

شهردار منطقه ۷ در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت حداکثری این عزیزان، طرح نگهداشت شهر با همکاری نواحی پنجگانه در سطح منطقه به طور مستمر اجرا می شود.

وی عنوان کرد: توجه ویژه به نگهداشت شهر یکی از دغدغه ها و وظایف شهرداری است از هیمن رو بازدیدهای میدانی مستمر در محلات منطقه طبق برنامه زمانبندی موجب کنترل و نظارت دقیق تر بر امر نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمات رسانی مطلوب تر به محلات خواهد شد.

گفتنی است در جریان این بازدید موضوعات مختلفی از قبیل خدمات شهری، شهرسازی، فنی و عمران، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات محل دستورات لازم از سوی شهردار منطقه ابلاغ شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط