1401/07/24-18:55
برای اولين باردر شهرداری تهران؛

نقشه های تيپ معماری در دسترس شهروندان منطقه ۱۵ قرار گرفت

نقشه های تيپ معماری در دسترس شهروندان منطقه ۱۵ قرار گرفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بارگذاری نقشه های تيپ معماری در قطعات ۱۲۰، ۱۴۰، ۲۴۰ و ۳۶۰ متری برای اولين بار در پرتال شهرداری تهران بارگذاری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه بارگذاری نقشه های تيپ معماری در قطعات ۱۲۰، ۱۴۰، ۲۴۰ و ۳۶۰ متری برای اولين باردر پرتال شهرداری منطقه ۱۵ تهران افزود: اين خدمت برای نخستين بار و در راستای دسترسی شهروندان به نقشه های مورد تاييد شهرداری در كوتاهترين زمان ممكن، با تاكيد بر كاهش ميانگين زمانی صدور پروانه و كمک به كاهش هزينه های ساخت، گام موثری در ارائه خدمات بهتر و سريع تر به شهروندان منطقه انجام شد.

به گفته او؛ بارگذاری نقشه های معماری تيپ جهت املاک واقع در محلات افسريه، مشيريه، رضویه و... با هدف افزايش رضايت مندی هر چه بيشتر از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری انجام می شود.

صباغ در ادامه افزود: متقاضيان می توانند جهت استفاده از نقشه های معماری موصوف به پرتال شهرداری منطقه ۱۵ تهران به آدرس https://region15.tehran.ir- پيوندها/ نقشه های معماری مراجعه و نقشه های معماری مورد نياز را با توجه به قطعات املاک انتخاب و بارگيری کنند.

شهردار منطقه در پایان اضافه کرد: شهروندان با انتخاب گزینه های موجود، مراحل تایید نقشه را طی نمی کنند که این اقدام موجب کاهش چشم گیر در مدت زمان صدور گواهی پروانه ساختمانی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط