1403/02/13-12:23
شهردار منطقه ۴:

طرح های تحول خدمت در منطقه ۴ با جدیت دنبال می شود

طرح های تحول خدمت در منطقه ۴ با جدیت دنبال می شود

شهردار منطقه ۴ در جلسه عملیاتی طرح های تحول خدمت در سال ۱۴۰۳ گفت: این طرح ها به صورت متمرکز با برنامه‌ریزی، تامین اعتبار بودجه و رصد منطقه آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این نشست که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، توسعه محله‌ها، رفع نیازهای شهری و جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح ها برشمرد و بر اهتمام مدیریت شهری منطقه برای تحقق این مهم و خدمت به شهروندان منطقه ۴ پایتخت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: طرح های تحول خدمت در محورهای طرح الگوی خدمت، طرح ۳۶۰ درجه، طرح تحول ۲۰ گانه خدمت به مناطق ابلاغ شده و در کنار آنها طرح عملیاتی بهسازی و ساماندهی تقاطع های سطح منطقه نیز به صورت خودجوش در منطقه ۴ اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: جمع آوری اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی با رصد محله‌ای آغاز شده و در مقیاس بیشتر با همکاری معاونت های اجرایی، می تواند گامی مهم در راستای رفع معضلات این منطقه و تحقق پروژه های توسعه محور باشد.

کمالی زاده در پایان گفت: مدیریت شهری منطقه، تمام تلاش و همت خود را انجام می دهد تا با طرح‌های تحولی شهرداری تهران کیفیت زندگی شهری را در این منطقه بالا برده و آسایش خاطر شهروندان نیز فراهم شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط