1403/02/13-19:41

استمرار بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه/ رعایت اولویت‌های سه‌گانه در اجرای برنامه ساماندهی پل‌ها

استمرار بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه/ رعایت اولویت‌های سه‌گانه در اجرای برنامه ساماندهی پل‌ها

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، از پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از نزدیک وضعیت پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند را بازدید و بررسی کرد.

حق‌بین در جریان بازدید مذکور، وضعیت هفت پل عابر مکانیزه در محله‌هایی همچون تهران نو، میدان امام حسین(ع)، وحیدیه و پل چوبی را از نزدیک و با همراهی پیمانکاران پل‌ها مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای ساماندهی پل‌های دارای اولویت صادر کرد.

همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جلسه هماهنگی با مدیران سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و پیمانکاران نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه، رعایت ملاحظات ایمنی، بهره‌برداری و فعال‌سازی یونیت‌های دارای اختلال عملکرد و توجه به زیبایی بصری پل‌ها را سه اولویت برنامه اقدام در حوزه پل‌های مکانیزه برشمرد.

حق‌بین بازدیدهای سرزده از پل‌های عابر مکانیزه را مستمر و مهم خواند و علاوه بر ارزیابی‌های حوزه معاونت فنی و عمرانی، خواستار نظارت مداوم مناطق ۲۲گانه و سازمان عمرانی مناطق بر نحوه کارکرد پل‌ها شد.

گفتنی است، فرآیند انتقال مسئولیت حقوقی حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط