1400/07/25-21:34
به مناسبت روز جهانی عصای سفید انجام شد؛

مناسب سازی بوستان دامپزشكى در شمال تهران

مناسب سازی بوستان دامپزشكى در شمال تهران

بوستان دامپزشکی منطقه یک که جهت سهولت تردد روشندلان و معلولان همزمان با روز جهانی عصای سفید مناسب سازی شده است، با حضور شهردار منطقه یک به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومى شهردارى منطقه يک، سيد حميد موسوى شهردار این منطقه عصر امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ در آیین افتتاح مناسب سازی بوستان دامپزشکی واقع در محله سوهانک ناحیه ۱۰ این منطقه که با حضور علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن نابینایان ایران و مشاور پروژه های مناسب سازی شهرداری تهران، رضا گودرزی شهردار ناحیه ۱۰ و جمعى از مديران شهری همزمان با روز عصاى سفيد برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قانون جامع حمایت از افراد معلول جامعه، مناسب سازی معابر و اماکن برای زیست این اقشار از وظایف برخی سازمان ها از جمله شهرداری است که باید در صدور پروانه های ساخت، طرح های توسعه شهری و همچنین در شهر شناخته شده این مبحث مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هدف از اجرای طرح های مناسب سازی در سطح شهر کمک به حضور بیشتر کم توانان در عرصه های عمومی است و این امر موضوع پیچیده ای نیست و گاه با احداث یک رمپ یا جک معلول، نصب بالابر، نصب علائم مناسب در مسیرهای دارای پله، احداث سرویس های بهداشتی فرنگی و ... می توان در این زمینه اقدام کرد.

جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران نیز در این مراسم از طرف جامعه نابینایان کشور از جدیت و اقدامات مدیریت شهری در به انجام رساندن پروژه های مناسب سازی در سطح شهر تشکر و اظهار امیدواری کرد این پروژه ها ضمن رعایت استانداردهای فنی به بهره برداری برسند تا زمینه برای حضور معلولان در محیط های اجتماعی بیش از پیش فراهم شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط