1400/06/05-13:11
شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد:

صعود ۱۴ پله ای منطقه ۴ در حوزه رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷

صعود ۱۴ پله ای منطقه ۴ در حوزه رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷

شهردار منطقه ۴ با اشاره به وضعیت عملکردی در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ گفت: منطقه ۴ طی سنوات گذشته در حوزه رسیدگی به درخواست های شهروندان روند رو به بهبوی داشته و توانسته است از رتبه شانزدهم سال ۹۷ به رتبه دوم در سال ۹۹ و سه ماهه ابتدایی سال جاری صعود کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران "محمدمحمددوست" با اعلام این خبر افزود؛ سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه ۴ در ادامه روند مطلوب عملکردی خویش طی سنوات اخیر، ضمن بهبود مستمر وضعیت عملکردی منطقه در رسیدگی به درخواست های شهروندان با با تمهیدات صورت گرفته و علیرغم تنگناهای موجود، موفق به ارتقای تدریجی رتبه عملکردی در این حوزه گردیده به گونه ای که از رتبه شانزدهم در سال ۹۷ به رتبه دوم در سال گذشته و نیز سه ماهه نخست سال جاری ارتقا یافته است.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به وضعیت عملکردی نواحی نه گانه و رتبه مطلوب آنها اظهار داشتند؛ نواحی ۵، ۸ و ۹ به ترتیب رتبه های ۵، ۸ و ۱۱ شهر تهران را به خود اختصاص داده ضمن اینکه ناحیه ۵ این منطقه در سه ماهه سال جاری متعاقب بهبود فرآیند های پاسخ گویی به درخواست های شهروندان و بهبود قابل ملاحظه زمان پاسخگویی به پیامها، ضمن کاهش ۷۴۲ دقیقه ای زمان نسبت به بازه مشابه سال گذشته، با میانگین زمان ۱۵۵ دقیقه، رتبه سوم زمان را در بین نواحی شهر تهران به خود اختصاص داده است.

محمددوست در پایان ضمن تشکر از همراهی کلیه حوزه های اجرایی در دستیابی به این جایگاه مطلوب عملکردی، بر آسیب شناسی نقاط ضعف به منظور بهبود بیش از پیش جایگاه منطقه با بهره گیری از جایگزینی شیوه های نوین به جای روش های سنتی تاکید و ابراز امیدواری کرد ضمن ارتقای وضعیت نگهداشت حوزه های اجرایی، کیفیت خدمات رسانی به شهروندان نیز بیش از پیش بهبود یابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط