ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در رسیدگی به پيام های فوريتی شهری
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۱۵ گفت: در ارزیابی شش ماه نخست امسال رتبه منطقه در بخش رسیدگی به پيام های خدمات و فوريت های شهری ارتقا یافته است.
به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، کامران همایونی ضمن اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت: در ارزیابی شش ماه نخست سال با تلاش همکاران، اقدام برای بستن پيام های فوریتی خدمات و فوریت های شهری پیشرفت محسوسی داشته است.
او با اشاره به اینکه در این بخش نمره کلی ۴۱/۷۲ را کسب کردیم، افزود: در این کارنامه عملكرد منطقه به تفكيك حوزه های پاسخگو ارزیابی شد که حوزه فنی و عمران منطقه بهترین عملکرد را در میان دیگر حوزه ها داشته است.
همایونی ادامه داد: در بخش دوم نیز که شامل ارزیابی عملكرد پيام های شكايات، انتقادات و پيشنهادات بود منطقه با کسب امتیاز ۴۱/۴۱ موفق به کسب رتبه سوم میان مناطق ۲۲گانه تهران شد و حوزه های شهرسازی و مالی و اقتصاد شهری به ترتیب با رتبه های یک و دو بهترین عملکرد را داشتند.
او گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پيام های خدمات و فوريت های شهری و پيام های شكايات، انتقادات و پيشنهادات در مجموع نمره ۴۱/۵۶ را به خود اختصاص داد و رتبه کل منطقه در میان مناطق ۲۲گانه تهران در این دو بخش هفتم شد.
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه در پایان خاطر نشان کرد: طی این مدت ۱۷۰ پیام در کارتابل ۱۸۸۸ و ۳۲ هزار و ۳۷۸ پیام در کارتابل ۱۳۷ منطقه ۱۵ به ثبت رسید است.
نظرات