تاکید بر ارتقای مشتری مداری در دفاتر خدمات الکترونیک منطقه ۲۱
به همت اداره خدمات آموزشی و بهسازی و واحد تکریم ارباب رجوع معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱، بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک با هدف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تاکید بر ارتقای سطح مشتری مداری صورت گرفت.
به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرامرز اکبری" سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: یکی از شاخص های کارآمدی مدیریت شهری، جذب رضایت شهروندان و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب است.
وی افزود: در این بازدید که با حضور رئیس اداره خدمات آموزشی و بهسازی، مسئول واحد تکریم ارباب رجوع، رئیس اداره بازدید معاونت شهرسازی و مسئول عوارض درآمد و نوسازی منطقه ۲۱ صورت گرفت؛ مولفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک در انجام کار مراجعین، چگونگی برخورد و تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب و موثر دفاتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در پایان بازدید که با هم اندیشی مسئولین دفاتر همراه بود، بر ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات پویا و همچنین فرهنگ سازی استفاده از سایت تهران من به منظور تسریع در انجام امورات مربوط به شهرسازی، درآمد و نوسازی و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری منطقه ۲۱ تاکید شد.
نظرات