ارتقای رضایتمندی شهروندان اولویت اقدامات طرح بهاران خدمت
جلسه هماهنگی اجرای طرح بهاران خدمت در محور بزرگراه شهید همت با حضور شهردار منطقه ۴، مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق، مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و مدیران شهری مناطق ۲۲، ۵، ۳ و ۲ به میزبانی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب و گرامیداشت دهه فجر گفت: خداوند را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرده که در آستانه مناسبت های مذهبی و ملی همچون مبعث بزرگ پیامبر(ص)، میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و بهار قرآن برای خدمت به خدا و خلق او در مسیر خدمت رسانی به همشهریان با طرح بهاران خدمت همراه شویم.
او ادامه داد: این طرح در ادامه برنامه ها و طرح های گذشته ابتکاری جالب از سوی امور مناطق و اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران برای تکمیل، رسیدگی، مرمت و نونوار کردن شهرمان برای استقبال از بهار امسال بسیار چشمگیر است.
کمالی زاده گفت: در آستانه بهار امسال که با بهار قرآن توامان شده است، با طرح بهار خدمت بیش از سال های گذشته شهر را برای آسایش و رضایت شهروندانمان مهیا خواهیم ساخت.
در این نشست شریفیان مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران پس از تبریک ایام خجسته ماه رجب و دهه فجر گفت: به شکرانه خداوند در آغاز فاز دوم طرح بهاران خدمت هستیم و همانگونه که در مرحله اول این طرح، همکاران با تمام قوا و مخلصانه رسیدگی به شهر را سرلوحه کار خود قرار دادند، در مرحله دوم نیز به پیش خواهیم رفت.
او ادامه داد: هدف از طرح بهاران خدمت در زیرشاخه خدمات شهری ارتقاء و رسیدگی به مساجد و اماکن مذهبی در آستانه ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بهبود سیما و منظر شهری، نوسازی المان ها و مبلمان های شهری و بوستانی، هوشمند سازی ارائه خدمات به شهروندان، بهبود وضعیت فضاهای سبز شهری، برپایی ایستگاه های استقبال از بهار و میهمانان نوروزی و... است که قدم به قدم در حال رسیدگی به این موارد هستیم.
مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق گفت: در فاز دوم این طرح که از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، موضوعات محلات منتخب در نواحی و ۶ موضوع ابلاغی همچون مرمت مخازن، آسفالت، سرویس های بهداشتی، مجموعه بازی بوستان ها و... در سطح شهر تهران پیگیری می شود.
شریفیان گفت: خوشبختانه تا به امروز میزان رضایت بالای شهروندان که از طریق سامانه ۱۳۷ به ما ابلاغ می شود، نشان می دهد که همشهریان با وجود مشغله بسیار بالای زندگی، شاهد و نظاره گر تغییرات محسوس و ملموس در شهر بوده اند و رضایت خود را به گوش مدیریت شهری رسانده اند.
گفتنی است در ادامه این جلسه مدیران مناطق مختلف در حوزه خدمات شهری و محیط زیست درخصوص روند پیشرفت این طرح در مناطق خود صحبت کرده و مشکلات و معضلات خود را در این باره با مدیران ارشد شهرداری تهران بیان کرده و جعفری مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران دستورات لازم در هر مورد را به ایشان ارائه داد.
نظرات