1403/02/22-22:35

بهسازی ۲هزار و ۴۷۰ مخزن جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه۸

بهسازی ۲هزار و ۴۷۰ مخزن جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه۸

معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست منطقه از اجرای طرح رسیدگی به وضعیت ۲هزار و ۴۷۰ مخزن و زیرمخزنی پسماند‌ با هدف بهبود شرایط زیست‌محیطی محلات سیزده‌گانه منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهردای منطقه۸؛ محمدرضا ندرلو معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست منطقه طرح بهسازی و نوسازی مخازن و زیرمخازن موجود در محلات منطقه را در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رفت و روب، بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهروندان و نظارت بر حفظ پاکیزگی شهر دانست.

ندرلو در خصوص اقدامات اجرایی رسیدگی به وضعیت مخازن پسماند افزود: در اجرای این طرح از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ مخزن پسماند ۱۱۰۰ لیتری تهیه و جایگزین مخازن فرسوده در سطح منطقه شده است. همچنین در این بازه زمانی عملیات رنگ‌آمیزی ۱۰۰۰ عدد زیرمخزنی و ۱۰۰۰ مخزن، اورهال ۵۰ عدد مخزن و همسطح‌سازی ۱۲۰ زیرمخزنی توسط عوامل اجرایی نواحی سه‌گانه منطقه به اتمام رسیده است.

گفتنی‌است؛ رسیدگی به وضعیت ظاهری و فنی ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله(فان)، رفع نواقص و تجهیز امکانات نیروی انسانی و بهسازی اسکان‌های کارگری این حوزه از جمله اقدامات اجرایی اداره خدمات شهری منطقه به شمار می‌رود.

براساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه۸، بازدیدهای میدانی و رصد ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان منطقه در دستور کار این معاونت قرار دارد و موارد مورد نیاز شهروندان نیز در این حوزه از طریق سامانه ۱۳۷ در کوتاه‎ترین زمان ممکن رصد و پیگیری خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط