1403/02/22-22:46

اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز شهری در منطقه ۴

اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز شهری در منطقه ۴

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز شهری به منظور بهبود و ارتقای زیباسازی و طراوت بخشی به محیط شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: کاشت گیاهان در محیط شهری باعث ارتقاء سیما و منظر شهری می شود و همچنین برای تولید اکسیژن تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و بازپیرایی فضای سبز شهری و طراوت و سرسبزی فضاهای سطح منطقه علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در سرزندگی شهری موثر است، افزود: به همین سبب طرح توسعه و احیای فضای سبز شهری با اجرای بازپیرایی و توسعه فضای سبز محورهای اصلی در دستورکار قرار گرفت.

رئیس اداره فضای سبز منطقه ۴ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸۲۰ گلدان درختچه در محورهای امام علی(ع) و رمپ باقری زین الدین کاشته شده که شامل درختچه های ارغوان، یاس هلندی، رز و نسترن، رز حنایی و شمشاد طلایی می باشد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای سبز از مهمترین اهداف و برنامه های مدیریت شهری است و شهرداری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد چشم انداز زیبا برای شهروندان موجب ارتقای سطح آراستگی و زیباسازی بیشتر شهر فراهم آید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط