1403/02/22-23:07
به مناسبت روز دختر برگزار شد؛

همایش دوچرخه سواری دختران در دانشگاه شهيد بهشتی

همایش دوچرخه سواری دختران در دانشگاه شهيد بهشتی

همایش دوچرخه‌ سواری دختران دانشجو به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: در این برنامه که با همکاری شرکت آرین آویژه برگزار شد، ابتدا دانشجویان با مهارت صحیح دوچرخه سواری آشنا شدند و مقرر شد در آینده نزدیک با همکاری این شرکت، خانه دوچرخه در دانشگاه شهيد بهشتی احداث شود تا دانشجویان جهت تردد در دانشگاه از دوچرخه استفاده کنند.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی در زمینه ایمنی و ترافیک با مدیریت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در شمال تهران پیش‌بینی‌ شده که بخشی از آن‌ها در حال اجرا بوده و سایر برنامه‌ها به‌ مرور زمان اجرا می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده و در دست اجرا، گفت: با توجه به این‌ که عرصه‌های فرهنگ ترافیک و ارائه مدهای انسان محور، گستردگی خاص خود را دارند، تلاش کرده‌ایم با همراهی اصحاب فعال و شناخته‌ شده این حوزه‌ها، گام هایی را بر اساس سلیقه شهروندان و دانشجویان در راستای غنی‌ سازی اوقات فراغت و شور و نشاط اجتماعی برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط