1403/02/24-15:38

پروژه مسقف سازی پایانه رسالت پاسخ به مطالبات مردمی

پروژه مسقف سازی پایانه رسالت پاسخ به مطالبات مردمی

شهردار منطقه ۴ طی بازدیدی از پروژه مسقف سازی پایانه رسالت گفت: این پروژه در ادامه مطالبات و درخواست های مردمی با موفقیت در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازديد که شهردار منطقه، مدير عامل تاكسيراني شهرداری تهران و مدیرحمل و نقل و ترافیک منطقه حضور داشتند، کمالی زاده گفت: وجود پایانه مسقف در فصول مختلف جزو یکی از نیازهای اصلی مردم این منطقه به شمار می رفت که همواره در خواسته ها و مطالبات ایشان جای داشت.

وی ادامه داد: در این راستا مسقف سازی پایانه رسالت در دستورکار قرار گرفته و در حال اجرایی شدن است و مقرر شده ٢٠٠ دستگاه خودروی برقی جایگزین خودروهای فرسوده و نصب جايگاه شارژ تاكسی برقی و نصب دوربين اجرایی شود.

کمالی زاده افزود: در این بازدید قرار بر این شد به محض اتمام پروژه با همکاری سازمان ترافيك نصب دوربين به منظور جلوگيری از ورود خودروی شخصی و هم پوشانی خط مينی بوس رسالت به شميران نو و كوهک و جايگزينی مبدا خط به متروی چهارراه سرسبز انجام شود.

شایان ذکر است مقامات حاضر در این بازدید با گفتگو با تاكسيرانان پايانه مذکور، روند نوسازی تاكسی های فرسوده را رصد و بررسی کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط