1403/02/24-18:09
حق بین:

تسریع عملیات عمرانی پروژه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶

تسریع عملیات عمرانی پروژه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ بر لزوم تسریع عملیات عمرانی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران "هادی حق‌بین" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "سیدمرتضی روحانی" شهردار منطقه ۶ و جمعی از مدیران ارشد شهری از پروژه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ بازدید کردند و در جریان آخرین روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

"حق بین" در این بازدید بر لزوم تسریع عملیات عمرانی این پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به اعلام نیاز شهرداری منطقه ۶ به ساختمانی جدید به منظور تجمیع ساختمان های پراکنده منطقه، دستور رفع مشکلات مالی و اجرایی این پروژه صادر شده است تا این ساختمان با توجه به تاکیدات شهردار تهران به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

"حق لطفی" نیز در ادامه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پروژه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶ از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و در راستای تکمیل و ساخت ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶  طراحی نمای جدید و مدرن این ساختمان در سال گذشته به تصویب رسید و عملیات نمای ساختمان شامل آجرنما، سنگ و کرتن وال آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: مقاوم سازی، عایق ضد حریق و لوله کشی فاضلاب ساختمان به اتمام رسیده است و لوله کشی سیستم های تهوبه مطبوع، تجهیزات اطفاء حریق اتوماتیک و آبرسانی طبقات در حال اجرا می باشد.

"روحانی" هم در ادامه این بازدید از پراکندگی ساختمان های شهرداری منطقه ۶ و مشکلات متعدد برای شهروندان در گرفتن خدمات سخن گفت و خواستار به پایان رسیدن هرچه سریعتر این پروژه عمرانی با هدف ارتقاء رضایتمندی و استانداردهای محیط کار کارکنان و همکاران شهرداری و ارائه خدمات بهتر و تجمیعی به شهروندان این منطقه شد.

گفتنی است ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۱۴هزار مترمربع در ۱۴ طبقه، شامل ۵ طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و ۸ طبقه بر روی زمین در حال ساخت و تکمیل می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط