1403/02/31-17:01
شهردار منطقه ۱۲ خبر داد؛

شمارش معکوس برای بهره برداری از تراز منفی دو زیرگذر چهار راه گلوبندک

شمارش معکوس برای بهره برداری از تراز منفی دو زیرگذر چهار راه گلوبندک

شهردار منطقه ۱۲، با اشاره به پیشرفت پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک، از تکمیل و نصب پله برقی و آسانسور تراز منفی دو این زیر گذر تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه به همراه معاونان فنی و عمران و خدمات شهری و محیط‌زیست، شهرداران نواحی ۲ و ۳ و مشاور مهندسی زیرگذر گلوبندک و جمعی از مدیران منطقه از روند پیشرفت پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک بازدید کرد.

شهردار منطقه ۱۲ اظهار کرد: با هدف رفع مشکلات ترافیکی چهارراه گلوبندک زیرگذر پیاده چهارراه گلوبندک، در دو تراز منفی یک و منفی دو طراحی شده است که تراز منفی یک به ایستگاه مترو پانزده خرداد متصل می‌شود و تردد مسافران را در این ایستگاه تسهیل می‌کند.

وی افزود: تراز منفی دو نیز به عنوان زیرگذر عابران پیاده از زیر خیابان خیام، ارتباط بین دو طرف خیابان ۱۵ خرداد را تسهیل می‌کند. تراز منفی دو پروژه منجر می‌شود تا ورود عابران به محدوده خیابان‌های خیام و پانزده خرداد توسط زیرگذر انجام شود و مشکلات ترافیکی که بخشی از آن مربوط به عبور عابران پیاده از روی خیابان است، برطرف شود که را ه اندازی پله برقی و آسانسور آن نیز  تا دوماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وحیدرضا انارکی محمدی اظهار داشت: عملیات ساخت و تجهیز کارگاه زیرگذر چهارراه گلوبندک از سال ۱۳۹۵ آغاز شد اما این وعده به سرانجام نرسید تا اینکه پس از توقف چندساله و مسدود شدن بخشی از عرض پیاده راه به علت استقرار کارگاه عمرانی، مدیریت شهری فعلی برآن شد تا به روند عملیاتی ساخت و تکمیل پروژه سرعت ببخشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط