1403/03/01-17:07
با حضور معاون امور هنری، فراغت و نوآفرینی اداره کل امور زنان و خانواده

بهره برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه ۱۹

بهره برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه ۱۹

آیین بهره برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه ۱۹ با حضور پریسا موسی نژاد معاون امور هنری، فراغت و نوآفرینی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، مدیران حوزه بانوان مناطق ۲۲گانه و مدیران شهری در بوستان بانوان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم موسی نژاد افزود: بوستان بانوان منطقه ۱۹ دارای ظرفیت های بسیار خوب برای بهره مندی بانوان و دختران از خدمات موجود است.

در ادامه اخگر پور بیان کرد: در مدیریت شهری جدید با تدابیر مدیران ارشد در حوزه بانوان و خانواده شاهد اتفاقات ارزشمند و کارکردهای موثر برای ارتقای فعالیت های بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان در شهر تهران لایق بهترین ها هستند ادامه داد: زیرساخت ها در حوزه بانوان در شهر تهران سرآمدتر از سایر شهرها است و باید بهترین فضاها و خدمات برای قشر بانوان در نظر گرفته شود.

به گفته این مسئول استخر بوستان بانوان پس از بازسازی، اورهال و تجهیزات به روز مجدد قابل استفاده برای بانوان است.

براساس این گزارش همزمان با این برنامه، نشست هم اندیشی مدیران حوزه بانوان مناطق ۲۲گانه و مدیران زیرساخت های بانوان مناطق برگزار شد که حاضرین گزارشی از عملکرد، برنامه های پیشنهادی و همچنین چالش ها و مسائل خود را عنوان کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط