1403/03/03-23:15

تاکید بر لزوم تسریع عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر

تاکید بر لزوم تسریع عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) خواستار سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی این پروژه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "هادی حق‌بین" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید میدانی که با حضور "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی صورت پذیرفت، خواستار تسریع در عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر و ارائه جدول زمان‌بندی برای تحویل بخش‌های مختلف پروژه همچون آمفی‌تئاتر، آسانسورها و تکمیل کف‌سازی شد.

وی با بیان اینکه دستور تامین مالی در راستای اتمام هرچه سریعتر پروژه صادر شده است، بر لزوم برقراری انشعابات آب، برق و گاز به منظور فراهم ساختن شرایط بهره‌برداری از ساختمان خانه شهر تاکید کرد.

حق‌لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل پروژه، یادآور شد: با حمایت های صورت گرفته از سوی شورای شهر، شهردار و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات عمرانی ساختمان خانه شهر تا چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید تا اولین و بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری در پایتخت ضمن حفظ ساختار و شکل سنتی نمای بنا و طراحی داخلی مدرن، تحویل شهروندان تهرانی شود.

گفتنی است پروژه احداث ساختمان خانه شهر در ۲ فاز شامل احداث خانه شهر و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) تعریف شده که فاز نخست پروژه در دست اقدام می‌باشد. خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار مترمربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر است و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای منحصربه‌فرد شهر تهران محقق خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط