1403/03/08-22:48

ساماندهی عمرانی در محورهای الگوی خدمت منطقه یک

ساماندهی عمرانی در محورهای الگوی خدمت منطقه یک

گروه های عملیاتی معاونت فنی و عمرانی با استقرار در محورهای پنج گانه منتخب الگوی خدمت در منطقه یک اقدام به ساماندهی و بهسازی معابر شهری نموده اند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه افزود: در چارچوب اجرای طرح الگوی خدمت در پنج محور شاخص منطقه که شامل خیابان‌های شهید باهنر، پاسداران، شریعتی، شهرداری و نارنجستان هفتم می شود در حال حاضر دو اکیپ آسفالت مکانیزه، چهار اکیپ مرمت و بهسازی انهار و جداول و پیاده روها، پنج اکیپ لکه گیری آسفالت و دو اکیپ همسطح سازی دریچه ها مشغول فعالیت هستند.

او افزود: خیابان شهید باهنر به عنوان یکی از محورهای شاخص حدفاصل میدان باهنر تا سه راه یاسر با حضور اکیپ های عملیاتی در حال ساماندهی است و در این محور پخش آسفالت مکانیزه هر شب از ساعت ۲۲ الی ۵ صبح در حال انجام است که تا کنون بیش از یک هزار تن آسفالت بالغ بر ۹ هزار مترمربع در آن پخش شده است.

افشاری تصریح کرد: در روزهای آتی اکیپ های مذکور افزایش یافته و شاهد تحولی چشمگیر در نگهداشت و مسائل عمرانی و مناسب سازی تردد جهت توانیابان و همه اقشار جامعه با انجام همسطح سازی تقاطع ها و مناسب سازی پیاده رو ها در محور های مذکور خواهیم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط