1403/03/11-15:15
شهردار منطقه ۱۵ خبر داد:

تحویل کلید واحدهای تجمیعی در محله مینابی منطقه ۱۵، به مالکان

تحویل کلید واحدهای تجمیعی در محله مینابی منطقه ۱۵، به مالکان

کلید واحدهای تجمیعی پروژه شهید واسعی در محله مینابی توسط شهردار منطقه ۱۵، به مالکان تحویل داده شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰هزار واحد مسکونی شهر تهران، با حضور محمد شیری شهردار منطقه، خانواده معظم شهدا، شهروندان و معتمدین محلی در قالب یکصد و بیست و سومین پویش امید و افتخار به طور همزمان با مناطق ۲، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ برگزار و کلید واحدهای تجمیعی پروژه شهید واسعی در محله مینابی با دستور شهردار تهران توسط شهردار منطقه ۱۵، به مالکان تحویل شد.

محمد شیری شهردارمنطقه در این مراسم گفت: همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۵ به کار گرفته شد که درسایه این همکاری و همدلی امروز شاهد بهره بردای از پروژه مسکن در این منطقه هستیم.

شیری افزود: این پروژه حاصل تجمیع ۱۳ پلاک به مساحت ۳۹۶ مترمربع با میانگین قطعات ۳۰ مترمربع در محله مینابی از محلات فرسوده منطقه ۱۵ است.

شهردار منطقه به توضیح اقدامات دیگر قرارگاه مسکن منطقه ۱۵، پرداخت و گفت: تولید ۶۰۰۰ واحد مسکونی در قالب ۹ پروژه بزرگ مقیاس ازجمله پروژه مجتمع ۳۵۰۰ واحدی قصر فیروزه ۲ از جمله پروژه های در دستورکار قرارگاه مسکن منطقه ۱۵ است.

آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰هزار واحد مسکونی شهر تهران، چهارشنبه، نهم خردادماه سال ۱۴۰۳، با حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه، علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مسئولان در قالب یکصد و بیست و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد.

همچنین شهردار منطقه در این مراسم از خانواده معظم شهیدان محمد و حسن بدانلو تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط