1403/03/12-11:47

سازمان های اجرایی شهرداری تهران هم راستا در نهضت پارکینگ سازی

سازمان های اجرایی شهرداری تهران هم راستا در نهضت پارکینگ سازی

هماهنگی های بین سازمانی درخصوص احداث پارکینگ های طبقاتی سطح شهر تهران افزایش یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در نشستی که با حضور "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "شهریار افندی‌زاده" مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، "مهدی هدایت" مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار شد، درخصوص احداث پارکینگ های طبقاتی سطح شهر تهران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و هماهنگی های بین سازمانی در این خصوص افزایش یافت.

در این نشست مسائل مختلف پارکینگ های طبقاتی مورد بحث و بررسی قرارگرفت و تصمیماتی درخصوص آغاز عملیات عمرانی پارکینگ های طبقاتی هلال احمر و سمیه و همچنین تسریع در اتمام عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی مینابی که در آستانه افتتاح و بهره برداری می باشد گرفته شد.

گفتنی است سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران احداث بخش اعظمی از پارکینگ های طبقاتی سطح شهر تهران از جمله پارکینگ های مینابی، نیایش، اعتماد، گلستانی، جوادیه، باقری، بغدادی، سمیه و هلال احمر با ظرفیتی در حدود ۳۸۰۰ دستگاه خودرو را بر عهده دارد. پیش از نیز این سازمان پارکینگ امیرکبیر با ظرفیت ۵۵۰ دستگاه خودرو را احداث و به بهره برداری رسانده است. لازم به ذکر است بهره برداری از این پارکینگ ها در محله های پرتراکم شهر از نظر جمعیتی و نفوذپذیری، موجب افزایش سرانه پارکینگ های عمومی سطح شهر تهران خواهد شد و بخشی از مشکلات تامین محل پارک خودروهای شهروندان را برطرف خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط