1403/03/20-09:47
کمالی زاده خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت پروژه محور دلاوان

آغاز عملیات آسفالت پروژه محور دلاوان

شهردار منطقه ۴ تهران طی بازدید و جلسه ای با حضور مدیران ارشد شهری از آغاز عملیات آسفالت پروژه محور دلاوران به میزان ۶۵۰ مترطول خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: پروژه ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی(ع) در محدوده میدان الغدیر یکی از مهمترین فعالیت های عمرانی در حال اجرای این منطقه است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های زیر بنایی و ساختاری در سطح منطقه با عملکرد صحیح و اصولی در امر رفاه و آسایش شهروندان تأثیرگذار خواهد بود، افزود: عملیات عمرانی پروژه ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی(ع) که سالها مسکوت مانده بود با همت و پشتکار شهرداری منطقه ۴ در حال اجراست.

شهردار منطقه ۴ ضمن تشریح اقدامات عمرانی صورت گرفته در این طرح گفت: این پروژه به طول ۲ کیلومتر بزرگترین پروژه اجرا و تملک و آزادسازی منطقه ۴ در سال جاری است که در حال حاضر عملیات آسفالت طول پروژه به میزان ۶۵۰ متر آغاز شده است.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

شایان ذکر است در  این جلسه که با حضور شهردار منطقه ۴، معاونین اجرایی منطقه، مشاوران شهردار و نماینده اتوبوسرانی برگزار شد، پیرامون بررسی دسترسی اهالی شمیران نو به بوستان الغدیر، مذاکرات نهایی با اتوبوسرانی جهت ادامه روند پروژه و آسفالت محور مذکور بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است شهردار منطقه ۴ از نزدیک پای سخنان و دغدغه های پیمانکاران این پروژه نشست و دستورات لازم را صادر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط