1403/03/20-21:34

اجرای بیش از ۴۰ سرفصل خدمات رسانی در محور شهید باهنر

اجرای بیش از ۴۰ سرفصل خدمات رسانی در محور شهید باهنر

خیابان شهید باهنر با اجرای طرح الگوی خدمت و بیش از ۴۰ سرفصل خدمات رسانی در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی ساماندهی می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: محورهای الگوی خدمت در خیابان شهید باهنر طبق بازدیدهای میدانی و پایش های انجام شده در معاونت‌های اجرایی تقسیم و هر معاونت با احصاء نیازهای محور فوق اقدام به پیش‌بینی و آغاز خدمات رسانی نمودند.

صباغ تصریح کرد: در حوزه معاونت فنی و عمرانی بیش از ۲۵ سرفصل کاری شامل مرمت و همسطح سازی دریچه، احداث و‌ ترمیم پیاده رو برای تردد نابینایان، مرمت، روکش و لکه گیری آسفالت، نصب و مرمت انهار، جداول، سنگدال، نوار حفاری، پیاده روسازی، حذف زوائد، لوله گذاری و... در بیش از یک هزار نقطه رصد و در حال اجرا است که تنها در حوزه آسفالت، تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن در خیابان شهید باهنر پخش شده است.

شهردار در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: در این حوزه نیز ۷ سر فصل کاری تعریف شده است که شامل نوسازی ایستگاه های اتوبوس، ایمن سازی تقاطع ها، بررسی جهات حرکتی و... است.

او در حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز گفت: در این حوزه نیز ۶ محور کاری تعریف شده که کاشت ۲ هزار اصله درختچه، رنگ آمیزی ۱۴هزار مترطول از جداول، ۱۲۰ مترمربع نقاشی دیواری، رنگ آمیزی، توزیع مخازن نوماند و بهسازی پایه چراغ ها و روشنایی ها و... است.

گفتنی است در راستای استفاده از ظرفیت های طرح تحول بیست گانه خدمت و تکمیل آن با اجرای طرح "الگوی خدمت" با رويكرد ايجاد محورهای شهری نمونه، پنج محور واقع در خيابان های پاسداران، نارنجستان هفتم، شهرداری، شهيد باهنر و شريعتی در دستور کار قرار دارند که فعالیت در دو محور شریعتی و شهید باهنر آغاز شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط