1403/03/21-22:29

طرح ده گانه تحول در آراستگی شهر در عرصه های فضای سبز منطقه ۱۹ کلید خورد

طرح ده گانه تحول در آراستگی شهر در عرصه های فضای سبز منطقه ۱۹ کلید خورد

طرح ده گانه تحول در آراستگی شهر به طور ویژه در حوزه خدمات شهری به منظور ارتقاء وضعیت سیما، زیبایی محیط شهری، نگهداشت و رسیدگی به فضای سبز در منطقه ۱۹ آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه درباره اجرای طرح های ویژه تحول در آراستگی شهرافزود: با توجه به اهمیت آراستگی و نظافت شهر تدابیر ۸ گانه همچون تحول در نگهداشت شهر، تغییر در چهره شهر، ارتقاء سطح ایمنی و محیط زیست، تحول نگهداشت و توسعه فضای سبز و... از جمله اولویت های مهم و ویژه ای است که در این طرح در نظر گرفته شد.

این مسئول عناوین ده گانه طرح های ویژه آراستگی شهر را بهسازی خاک باغچه، سرویس های بهداشتی، رفع نواقص سیستم های آبیاری، مرمت وسایل بازی کودکان، رفع ناایمنی بوستان ها، روشنایی و نظافت زیرگذر پل ها، حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی برچسب و پوستر، پاکسازی زمین های بایر، بازپیرایی و واکاری باغچه های معابر فرعی، شستشوی المانهای شهری برشمرد.

اخگر پور اظهار کرد: در گام نخست طرح های ده گانه ویژه تحول در آراستگی شهر بهسازی و اصلاح وضعیت خاک باغچه ها(باغچه آراسته) در معابر و میادین اصلی و معابر فرعی اجرایی می شود.

سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح در نواحی پنجگانه با حضور ۱۳۰ کارگر فضای سبز، ناظرین و مدیران شهری به منظور نظافت، نخاله کشی، خشکه زنی، کندو کوب، خارج کردن خاک مازاد، ریگلاژ و تسطیح خاک، اصلاح تشتک، علف زنی، حذف تنه جوش و پا جوش، چمن زنی و حاشیه زنی، کاشتن، درختچه و نشاء فصلی در فضاهای سبز منطقه ۱۹ اجرا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط