1403/03/25-22:25

بهره ‌برداری از ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۱۹

بهره ‌برداری از ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۱۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری ناوگان جدید حمل و نقل عمومی با ورود ۱۱ دستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان بیان کرد: با توجه به موقعيت جغرافيايی این منطقه و مجاورت آن با حريم شهر تهران و در راستای افزايش كيفيت سرويس دهی و رضايتمندی شهروندان، ١١ دستگاه اتوبوس نو جايگزين اتوبوس های فرسوده شدند.

به گفته این مسئول با توجه به میزان استفاده شهروندان این منطقه از حمل و نقل عمومی بالاتر از متوسط شهر تهران خاطر نشان کرد: مبدا این اتوبوس ها در شهرك شهيد شريفی و مقصد آن ميدان بهمن است كه در مسير خود با دو سامانه BRT و يك خط مترو تقاطع دارد.

همچنین اين خط با بيش از ٣١ كيلومتر طول، ۶۵ ايستگاه شامل ۳۷ ایستگاه رفت و ۲۸ ایستگاه برگشت را در برمی گیرد و این اتوبوس ها بطور ميانگين روزانه ۵۵۰ مسافر را جابجا می كند.

معاون حمل و نقل ترافیک اظهار کرد: به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان اتوبوس‌هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند شناسایی و بهسازی و آنهایی که فرسوده شدند از خطوط حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.

پنداریان افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی در نواحی پنجگانه ۱۳ سرخط اتوبوس، یک پایانه اتوبوس رانی مسقف مجهز به نمازخانه، صندلی انتظار، سرویس بهداشتی و... وجود دارد.

معاون شهردار منطقه با اشاره به نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد: عملیات نگهداشت سر پناه اتوبوس در نواحی پنجگانه با شست و شو، تامین روشنایی و تعمیر، برچیدن برچسب های تبلیغاتی از این سرپناه ها به طور مستمر انجام می شود.

پنداریان بیان کرد: سامانه ۶ اتوبوسرانی تهران بزرگ ناحیه شهید سروری دارای ۱۱۷ دستگاه اتوبوس است که در ۱۲۲ ایستگاه نسبت به جابه جایی مسافران اقدام می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط