1403/04/01-18:09
‌‌‌‌در راستای پروژه‌های توسعه محله ای انجام شد؛

تداوم نوسازی زمین های چمن محلی در منطقه ۱۵

تداوم نوسازی زمین های چمن محلی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از فاز دوم و تداوم طرح تعویض، بهسازی و نوسازی زمین چمن‌های مصنوعی باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۶ هزار و ۵۸۱ مترمربع چمن مصنوعی در راستای تجهیز، توسعه، نوسازی و نگهداشت اماکن مختلف ورزشی باب الرضای تهران و با هدف بالابردن کیفیت سرانه‌های ورزشی و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان ، تعویض شده است.

به گفته او؛ در راستای تحقق بخشیدن به نظرات و آرای ثبت شده عموم شهروندان در طرح من شهردارم یک و دو و به سرانجام رساندن درخواست‌های مردمی در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای، چمن‌های مستعمل ۹ زمین‌ شناسایی، جمع آوری و تاکنون زمین‌های چمن امام علی(ع) ۱، شهدای گمنام، زنبق، شهید فلاح پیشه، شهید عزیزی، فجر در محله شوش و گلچین به طور کامل تعویض و زمین چمن امام علی(ع) ۲ و زمین چمن دارالقرآن تا چند روز آینده شروع به جمع آوری و تعویض و بزودی آماده استفاده شهروندان خواهند بود.

مالمیر در ادامه گفت: زمین‌های چمن از مهم‌ترین مراکز ورزشی محله‌ها هستند که با نوسازی آنها، ضمن بالا بردن سطح کیفی سرانه‌های ورزشی، شور و نشاط در شهروندان جنوب شرق تهران، ارتقاء خواهد یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط