1403/04/02-14:46
حق لطفی:

ارتقاء سرانه فضاهای ورزشی شهر تهران با ساخت مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع)

ارتقاء سرانه فضاهای ورزشی شهر تهران با ساخت مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع)

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) در منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) در منطقه ۱۲ پس از ۶ سال وقفه و متعاقب امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان عمرانی مناطق و منطقه ۱۲ شهرداری تهران خبر داد.

حق لطفی گفت: در بلوک دوم بتن ریزی فونداسیون و دیوارهای حائل و در بلوک اول سقف بام و رنگ آمیزی اسکلت به اتمام رسیده و ساخت قسمت اول اسکلت فلزی بلوک دوم شامل ۲۵ ستون در کارخانه انجام و در محل پروژه نصب شده است و پارت دوم اسکلت فلزی بلوک ۲ نیز در حال ساخت در کارخانه می باشد.

گفتنی است مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) در محدوده خیابان ری در منطقه ۱۲ شهرداری تهران در زمینی به مساحت هزار و ۹۰۴ مترمربع و با زیربنای ۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در ۲ بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک ۵ طبقه در حال ساخت می باشد.

بلوک اول این مجموعه در طبقه اول خود کاربری استخر و در طبقه دوم به ورزش های توپی اختصاص خواهد یافت و در بلوک ۵ طبقه دوم نیز با ۲ طبقه زیرزمین با کاربری پارکینگ و موتورخانه و ۳ طبقه بر روی زمین در ورزش های رزمی و کشتی استفاده خواهد شد.

بهره برداری از این مجموعه ورزشی با توجه به قرارگیری پروژه در محله ای پرتراکم از نظر جمعیتی، موجب افزایش سرانه فضاهای ورزشی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۱۲ خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط