1403/04/16-17:50
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶ تهران تاکید کرد:

گنج گرانبهای شهرداری؛ نیروی‌انسانی متعهد، مسئولیت‌پذیر و دارای روحیه جهادی است

گنج گرانبهای شهرداری؛ نیروی‌انسانی متعهد، مسئولیت‌پذیر و دارای روحیه جهادی است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶ تهران، از نیروی انسانی متعهد، اخلاق‌مدار، مسئولیت‌پذیر، خلاق و دارای روحیه همکاری و جهادی در مجموعه مدیریت شهری، به‌عنوان گنج گرانبهای شهرداری برای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان یاد کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران؛ سیدمجتبی کساییان، با بیان اینکه مدیران شهری در حوزه‌های مختلف شهرداری نقش و تاثیر بسزایی در رشد، تکامل و پیشرفت نیروی انسانی تحت مدیریت خویش دارند، یادآوری کرد: یکی از اصول کاربردی و راهکار‌هایی که در این زمینه بسیار راهگشاست و زمینه روان‌شناسی دارد، استفاده از ابزار‌های تشویقی و بسته‌های شوق‌آفرین برای کارکنان تحت امر و پرسنل است تا آنان به این عقیده برسند که برای مجموعه دارای ارزش و جایگاه اجتماعی هستند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶ تهران، تصریح کرد: رفتارسازمانی مناسب و شایسته با نیروی انسانی، ضمن بالابردن اعتماد‌به‌نفس و انگیزه آنان را در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌های درون و برون سازمانی، آثار و برکاتش را درآینده بسیار نزدیک درمیزان بازدهی، افزایش کارکرد آنان و نقش‌آفرینی درخدمات‌رسانی به مردم نشان خواهد داد.

چشم بینا و گوش شنوای شما در حل مشکلات هستیم / اخلاق‌مداری، نقطه طلایی رشد و تعالی

علی بنار، رئیس اداره سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶ تهران نیز در این نشست با اشاره به زحمات پرسنل خدماتی درانجام امور مختلف نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی از زحمات طاقت فرسای آنان در حوزه خدمات عمومی قدردانی کرد.

این مدیر شهری در ادامه با تاکید به اینکه احترام اصل اساسی تمام روابط ما با اطرافیان‌‌مان می‌باشد، افزود: رفتار و برخورد مناسب با پرسنل در مجموعه شهری تاثیر بسیار زیادی در روابط کارکنان با خانواده ها یشان دارد بنابراین می بایست این اصل در کار سرلوحه همه مدیران بخصوص ما مدیران سرمایه انسانی قرار گیرد.

بنار در ادامه تاکید کرد: ما به‌عنوان مسئولین سرمایه انسانی می‌بایست فضای تبادل نظر را برای کلیه پرسنل به‌منظور مطرح نمودن مشکلات و نظراتشان فراهم نمائیم زیرا معتقدیم هر چه ارتباط بین مدیران و پرسنل صمیمانه‌تر و گوش شنوا برای شنیدن وجود داشته باشد راحت‌تر می‌توان نسبت به درک مشکلات و حل آن اقدام نمود.

رییس اداره سرمایه انسانی، از مزایای دیدار چهره به چهره با نیروی انسانی و شنیدن مسائل، مشکلات،و خواسته‌های آنان صحبت کرد و گفت: پرسنل در هرمجموعه‌ای نیاز به گوش شنوا و چشم بینای مدیران دارند، باید با در نظر گرفتن‌شان و شخصیت آنان برای نظراتشان ارزش قائل شد و برای بهبود روابط و تعامل فی مابین پرسنل و مدیران از برگزاری جلسات چهره به چهره غفلت نکنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط