1403/04/16-18:40
با اقدامات شاخص ترافیکی در بهار ۱۴۰۳ اجرا شد:

ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۴

ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۴

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اقدامات مختلف ترافیکی در بهار ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی محمد کریم‌پور با اعلام این خبر گفت: ارتقاء سطح ایمنی، سلامت و رفاه شهروندان از  اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود که در این منطقه به آن توجه خاص می‌گردد.

وی ادامه داد: در این راستا در سه ماهه اول سال جاری با اقدامات ترافیکی مختلف، ایمنی معابر محلی و بزرگراهی ارتقا یافت.

کریم‌پور افزود: از جمله اقداماتی که در این طرح می‌توان به آن اشاره داشت نصب و راه اندازی چراغ های هوشمند در سطح منطقه، تعمير و بازسازی ۸۸ سرپناه ايستگاه اتوبوس، خط كشی ۷۴ ايستگاه اتوبوس، احياء روشنايی ايستگاههای BRT  و طراحی سرپناه جهت پايانه تاكسيرانی در ايستگاه های مترو فرهنگسرا، تهرانپارس، فلكه چهارم است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای ۵۶۰ کیلومتر خط كشی محوری معابر اصلی و شريانی، خط كشی بلوک عابر، ۱۷۰۰۰ مترمربع كانال و تقاطع و گذرگاه و اجرای خط كشی ۹۲ تقاطع زماندار منطقه از دیگر اقدامات انجام گرفته در بهار سال جاری است.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرمت و تعويض ۳۶۷ شاخه گاردريل به طول ۴/۲۰ متر و نصب علائم ترافيكی به تعداد ۲۴۸۶۵ از قبيل تابلوهای هشداری، انتظامی اخباری، تجهيزات ايمنی، استوانه، كاشن تانک اینگونه عملیات انجام گرفته را از افتخارات این معاونت دانست.

همايش دوچرخه سواری به مناسبت روز ايمنی به همراه كارگاه آموزشی در پارک آموزش ترافيک و چاپ و نصب پوسترهای فرهنگی و آثار برگزيده دانش آموزان در ۴۴ لايت باكس ايستگاههای اتوبوس از دیگر اقداماتی است که کریم‌پور در این رابطه به آن اشاره داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط