1403/04/18-22:14

پاسخگویی به بیش از ۹هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷پلاس منطقه ۱۹ طی سه ماهه نخست سال

پاسخگویی به بیش از ۹هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷پلاس منطقه ۱۹ طی سه ماهه نخست سال

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۹ از پاسخگویی و رسیدگی به ۹۰۵۳ پیام شهروندی طی سه ماهه نخست سال در سامانه ۱۳۷پلاس این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو با اشاره به اینکه پیام های شهروندان در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷پلاس اجرایی می شود افزود: طی سه ماهه نخست سال در نواحی پنجگانه ۹ هزار و ۵۳ پیام توسط شهروندان ثبت و از سوی همکاران پیگیری و پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: لایروبی انهار با ۷۱۵ پیام از بیشترین درخواست ها محسوب می شود که به منظور پاسخگویی به شهروندان در اسرع وقت و به قید فوریت نقاط شناسایی و پاکسازی شد.

پارساجو اظهارکرد: رفع خطر درخت خشک و درحال سقوط، نظافت معابر کوچه، جمع آوری زباله و ضايعات، طعمه گذاری موش، رفع خطر چاله های بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، رفع سد معبر اصناف در پیاده رو و... از بیشترین درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷پلاس است که توسط اکیپ های اجرایی این سامانه در نواحی پنجگانه رسیدگی شد.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده معضلات شهری درخواست های خود را در سامانه ۱۳۷پلاس ثبت تا به قید فوریت رفع و رجوع شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط