1403/04/18-22:19

تفرجگاه ١٨۶ هکتاری نرجس خاتون(س) در منطقه ١۵ یک تجربه گردشگری به یادماندنی

تفرجگاه ١٨۶ هکتاری نرجس خاتون(س) در منطقه ١۵ یک تجربه گردشگری به یادماندنی

تفرجگاه ١٨۶ هکتاری نرجس خاتون(س) در منطقه ١۵ یک تجربه گردشگری به یادماندنی در فصل تابستان برای شهروندان پیشنهاد می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١۵؛ محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به آمادگی تفرجگاه نرجس خاتون(س) (مسگرآباد) در فصل تابستان برای میزبانی از شهروندان گفت: این تفرجگاه با وسعت ١٨۶ هکتار، بام شرقی تهران محسوب می‌شود.

وی در ادامه به تامین زیرساخت‌های این مجموعه اشاره کرد و افزود: ١٧٠ هزار مترطول لوله کشی آب، نصب ٣۴ پایه چراغ، نصب ٢٨ المان پارکی، احداث ٢ سرویس بهداشتی، نصب یک مجموعه وسیله بازی کودکان، نصب ٢ ست بدن‌سازی و... از‌جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه اضافه کرد: همچنین برای رفاه شهروندان و ورود خودروها به مجموعه، خط کشی‌های ترافیکی در تمامی معابر این تفرجگاه انجام‌ و سرعت گیرهای استاندارد به‌ دلیل شیب زیاد در این محدوده نصب و لکه‌گیری آسفالت انجام شده است.

شیری با اشاره به اینکه فاز اولیه جنگل کاری مجموعه تفرجگاه، توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری شهرداری تهران انجام و افتتاح شد افزود: توسعه، تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های اساسی تفرجگاه از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه بود تا محیط را برای حضور و بهره‌مندی شهروندان منطقه به‌ویژه محله‌های مسگرآباد و مسعودیه که در مجاورت این مجموعه قرار دارند آماده کنیم.

شهردار منطقه در پایان با پرداختن به توسعه گردشگری طبیعی در میان شهروندان، اظهار امیدواری کرد: این تفرجگاه به‌عنوان یک پیشنهاد گردشگری در جنوب شرق پایتخت برای ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده‌ها در ایام تابستان و ایجاد فضای عکاسی خانوادگی و... معرفی شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط