1403/04/31-20:01

اجرای ۴۵ هزار متر خط‌کشی محوری در معابر منطقه۸

اجرای ۴۵ هزار متر خط‌کشی محوری در معابر منطقه۸

شهردار منطقه۸ از اجرای عملیات خط‌کشی محوری به طول ۴۵ هزار متر طی دو ماه اخیر در معابر سطح منطقه در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به لزوم ساماندهی شبکه معابر اصلی و فرعی سطح منطقه بیان کرد: مجموعه اقدامات بهسازی و اصلاح حوزه ترافیکی و حمل و نقل سطح منطقه نقش به‌سزایی در حفظ امنیت شهروندان و کاهش آسیب‌های این حوزه دارد که در این راستا اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در اجرای خط‌کشی‌های محوری، گذرگاه‌های عابر پیاده، ایستگا‌ه‌های اتوبوس و پارکینگ‌های ویژه معلولین در جهت ساماندهی و آراستگی بصری معابر و شریان‌های اصلی منطقه در دستورکار قرار داشته است.

شهردار منطقه افزود: طی دو ماه اخیر در اجرای این طرح‌ها بیش از ۴۵ هزار مترطول خط‌کشی محوری در معابر امیری طائمه، خوشوقت، بلوار شاهد، برادران قانع، مدائن، بختیاری، آغمیونی، افشاری، جانبازان غربی و مسیر بی‌آرتی خیابان دماوند حد فاصل ترمینال شرق تا شهید آیت اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس اضافه کرد: در این بازه زمانی تعداد ۷۵۰ گذرگاه عابر پیاده در معابر شهید ثانی حد فاصل میدان شقایق تا شهید آیت، بختیاری و جانبازان غربی و خط‌کشی ۱۵ ایستگاه اتوبوس در معابر شهید ثانی حد فاصل میدان شقایق تا شهید آیت، امیری طائمه، جانبازان غربی، دماوند حد فاصل شهید سلیمانی تا ترمینال شرق انجام شده است.

به گفته شهردار منطقه خط‌کشی پارکینگ ویژه معلولین نیز به تعداد ۱۰ مورد در میادین میوه و تره‌بار سطح منطقه و در دستورکار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه بوده و اجرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط