1403/05/01-20:31

ایمن‌سازی هفت پل‌ عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع)

ایمن‌سازی هفت پل‌ عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع)

طرح ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی بیش از ۶ هزار و پانصد مترمربع از پل‌های مکانیزه و معمولی عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ اجرا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص اجرای این پروژه‌ توسعه محلی گفت: با توجه به وجود ۷ پل عابر پیاده مکانیزه و معمولی در بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه و اتصال دو سمت این بزرگراه به وسیله‌ این پل‌ها برای استفاده مستمر شهروندان و ساکنان این محدوده‌ها، طرح بهسازی و ایمن‌سازی این سازه‌ها در دستورکار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست این منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در این سازه‌ها اضافه کرد: در ابتدا با سنجش ایمنی هریک از پل‌ها توسط کارشناسان مربوطه، ایمن‌سازی و رفع نقص سازه‌ها با اقداماتی همچون ترمیم جداره‌ها، جوشکاری، نصب توری حصاری و اصلاح نور پردازی‌ها به منظور حفظ و نگهداری فضاهای شهری، افزایش ایمنی شهروندان در تردد و بهبود وضعیت نمای پل‌ها اجرایی شد.

به گفته شهردار منطقه در ادامه نیز بیش از ۶ هزار و پانصد مترمربع از سازه‌ها با رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده شهید رضوانی در محدوده تره‌بار شهید مدنی، شهید حسن تکه، شهید صفایی، هاشمی سنجانی، شادکی، باشگاه دیهیم و تره‌بار کرمان در محدوده این بزرگراه طبق پالت رنگ مصوب انجام شد.

بر اساس این گزارش طرح ایمن‌سازی و بهسازی پل‌های عابر پیاده سطح منطقه در محدوده پل‌های مسیل باختر نیز ادامه داشته و در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط