1403/05/01-22:10

پیگیری ۱۶۴ پروژه من شهردارم در منطقه ۱۳

پیگیری ۱۶۴ پروژه من شهردارم در منطقه ۱۳

۱۶۴ پروژه من شهردارم با اختصاص ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار در دستورکار معاونت های اجرایی شهرداری منطقه ۱۳ قرار گرفته و در مرحله اجرائی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: در طرح من شهردارم پروژه ها در دو قالب پروژه های مستمر محلی و غیرمستمر اجرایی شده اند که شامل چهار پروژه احداثی(غیرمستمر) و یک پروژه مستمر توسعه محلی با ۱۶۴ طرح کوچک مقیاس محلی می شود.

وی با اشاره به پیگیری و پیشرفت پروژه ها افزود: از بین ۱۶۴ پروژه توسعه محلی، ۷۹ پروژه عمرانی، ۲۰ پروژه ترافیکی، ۶۳ پروژه خدمات شهری و محیط زیست و ۲ پروژه امور اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

شهردار منطقه۱۳، نهرسازی، برچیدن پل های فلزی مستعمل و بازسازی انهار سرپوشیده، تراش و روکش آسفالت، پیاده روسازی آسفالت، خط کشی معابر و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، مرمت و بهسازی آبنما، بازپیرایی و بازسازی فضای سبز، ترسیم نقاشی دیواری، حذف زوائد فیزیکی، بهسازی و بازسازی شبکه روشنائی معابر و... از جمله پروژه های توسعه محله ای در دست اجرا اشاره کرد.

وی به درصد مناسب پیشرفت و عملکرد معاونت ها در این پروژه ها اشاره کرد و یادآور شد: مراحل و روند اجرای این پروژه ها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط