1403/05/08-14:19
در طرح تحول بیست گانه اجرایی شد؛

نصب ۷۰ پایه برج نوری در سطح بوستانها و معابر منطقه ۴

نصب ۷۰ پایه برج نوری در سطح بوستانها و معابر منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اتمام عملیات نصب پایه و پروژکتور برج های نوری در طرح تحول ۲۰گانه منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست افزود: به منظور ایجاد تحول در نحوه خدمات رسانی بهینه به شهروندان طرح تحول بیست گانه در تمامی نواحی منطقه اجرا و پیاده سازی می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش روشنایی در تامین امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی، عملیات نصب برج های نوری و تقویت روشنایی بوستانها و عرصه های فضای سبز در طرح تحول بیست گانه انجام گرديد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اضافه کرد: در این طرح ۷۰ پایه برج نوری در بوستان های کوهسار، علمیه، سحر، نیوشا، سراج، سبلان، ریحانه النبی، گذر سوسن، فرهنگسرای اشراق و محدوده وزارت اطلاعات نصب گردیده است.

میرسعید ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و بوستانها را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در بوستانها سعی شده میزان روشنایی در حد متعارف فضاهای سبز باشد تا شدت نور آرامش شهروندان را بر هم نزند و از طرفی امنیت بوستان نیز افزایش یابد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط