1403/05/10-14:58
تنهایی شهردار منطقه۸ خبر داد؛

از تأمین روشنایی المان‌های میادین تا بهسازی تجهیزات شهری در منطقه ۸

از تأمین روشنایی المان‌های میادین تا بهسازی تجهیزات شهری در منطقه ۸

در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر در سال جاری، روشنایی المان‌های میادین و معابر منطقه رفع نقص و ۸ هزار و پانصد مترمربع از کافوهای برق و مخابرات معابر منطقه هشت ساماندهی و رنگ‌آمیزی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه استمرار در توسعه و نگهداشت المان‌ها و تجهیزات شهری را از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه دانست و بیان کرد: این مجموعه اقدامات در قالب پروژه‌های توسعه محلی و طرح بیست‌گانه خدمت در شهر به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه در خصوص جزئیات اجرای این طرح‌ها افزود: در بازه زمانی ۴ ماهه ابتدای سال بیش از ۸هزار و پانصد مترمربع رنگ‌آمیزی کافوهای مخابراتی و برق و توجه به کیفیت و ماندگاری مواد استفاده شده، در دستورکار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفت. 

تنهایی با بیان اینکه ساماندهی و مناسب‌سازی این فضاها در معابر منطقه محورهای الگوی خدمت را نیز شامل می‌شود افزود: از جمله اقدمات این معاونت در راستای ساماندهی و نظم‌بخشی به چهار معبر محور الگوی خدمت در سطح منطقه، رنگ‌آمیزی این کافوها بوده که در برخی محورها همچون شهید آیت و جانبازان پایان یافته است.

شهردار منطقه در خصوص تأمین روشنایی المان‌های میادین اضافه کرد: با توجه به شب‌بیداری منطقه و حضور و تردد شهروندان در شب همزمان با فصل تابستان، رفع نقص و تأمین روشنایی المان‌‌های اسماء آسمانی حضرت فاطمه زهرا(س) در چهارراه گلستان، پرواز غازها در میدان هلال احمر، پرندگان در میدان امام رضا(ع)، تندیس خاقانی شروانی در میدان شقایق در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفت.

به گفته شهردار منطقه روشنایی این فضاها با استفاده از لامپ‌های لیزری LED کم مصرف بوده و در پل‌های غیر همسطح شهدای استان خراسان شمالی و جنوبی و خوزستان در بزرگراه امام علی(ع) نیز رفع نقص و اصلاح شده است.

براساس این گزارش طبق برنامه‌ریزی انجام شده اجرای این طرح‌ها در سطح نواحی سه‌گانه منطقه نسبت به سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده و با هدف جلب رضایت شهروندان ارزیابی و رصد معابر همچنان ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط