1403/05/12-18:40
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

طرح الگوی خدمت فرصتی ویژه برای خدمتگزاری

طرح الگوی خدمت فرصتی ویژه برای خدمتگزاری

شهردار منطقه ۴ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی در ۵ محور منتخب در این منطقه خبر داد و گفت: طرح الگوی خدمت تحولی شگرف در خدمت رسانی به شهروندان به شمار می رود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: در خصوص طرح الگوی خدمت و تكليف انجام عمليات بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزيده ائم از سواره رو، پياده رو، انهار، مبلمان شهری و... به نحوی كه نمونه های متعددی از معابر الگو و ايده آل از حيث عملكرد، ايمنی و زيبايی در منطقه در معرض ديد و استفاده شهروندان قرار گيرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۴ در حال اجراست.

او گفت: محورهای تعیین شده در این منطقه خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت است که با رسیدگی ویژه مطالبات و خواسته های مردمی پاسخگویی می شود.

کمالی زاده گفت: شهروندان مطالبات و خواسته های به حقی دارند که مدیران شهری موظفند به آن رسیدگی کنند. داشتن شهری سلامت، آراسته، با امنیت بالا و امکانات مناسب از حقوق مسلم هر شهروندی است که مدیریت شهری موظف به رسیدگی به این خواسته هاست.

شهردار منطقه ۴ درخصوص اقداماتی که در یکی از محورهای منتخب این طرح تا به امروز انجام شده است، گفت: یکی از محورهای منتخب این منطقه خیابان فرجام است که تا به امروز اقدامات مختلفی در آن انجام گرفته است. 

کمالی زاده با اشاره با اقدامات حوزه فنی و عمرانی گفت: ما در طرح الگوی خدمت در خیابان فرجام در حوزه فنی و عمرانی ۲۷۵ مترمربع آسفالت معابر، ۱۲۴۵ مترمربع پیاده رو سازی و ۶۸۴ مترطول نهر و جدول را تا پایان شهریور به اتمام می رسانیم که تا به امروز مقدار قابل توجهی از آن انجام شده است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این خیابان در حوزه ترافیکی منطقه ۴ موفق شده است ۱۸ تابلوی ترافيكی، ۳۳ استوانه و ۱۰۰۰ مترطول خط کشی را سروسامان بخشد.

وی افزود: خیابان فرجام با جداره سازی و نقاشی دیواری مدارس، رنگ آمیزی المان ها، پایه های تابلو و کافوهای سرتاسر محور، رنگ آمیزی جداول کناره ها و رفیوژ وسط سرتاسر محور فوق، رنگ آمیزی تمامی ایستگاه های اتوبوس و انجام عملیات پوشاننده و امحا نوشتار غیرمجاز رنگ و بوی بهتری به خود گرفته است.

کمالی زاده با اشاره به جزییات این عملیات گفت: در این راستا نقاشی دیواری مدارس چمران، رودباری و رضوان در کنار جداره سازی و‌ زیر سازی (۱۷ مدرسه) مدارس ۱۴ معصوم، برادران مظفری، جاجرودی، گوهرشاد، هشتم شهریور، پویا، علیپور، پوسس، رجایی، عماد، موسی کاظم، سمیه، فطرت، شرافت، خالق، ابوالمعالی و شهریار انجام شد.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی ۱۰۳۰۰ مترمربع مبلمان شهری، پایه چراغ و علائم ترافیکی، رنگ آمیزی ۷۶۳ پایه تابلو و کافو، رنگ آمیزی ۴۳۵۹ مترمربع از جداول، توزیع ۹۰مخزن، کاشت ۱۳۰ اصله درخت و درختچه، ۱۶۳ مترمربع گلکاری و ۱۰۰ مترمربع بازپیرایی فضای سبز در خیابان فرجام از دیگر اقدامات طرح الگوی خدمت در این محور شاخص است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: مدیریت شهری این منطقه با تمام قوا و همت با برنامه ریزی دقیق، کارشناسانه و علمی طبق زمان بندی مشخص در خدمت گزاری به شهروندان گرامی این منطقه تلاش می کند و امیدوارست رضایت خداوند و خلق او را شامل شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط