1403/05/16-12:12
با حضور عضو محترم هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۴؛

شهروندان منطقه ۴ مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری در میان گذاشتند

شهروندان منطقه ۴ مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری در میان گذاشتند

در ادامه نهضت ملاقات های مردمی با شهروندان، شربیانی عضو محترم هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه کمالی زاده شهردار منطقه ۴ پاسخگوی چهره به چهره شهروندان این منطقه بودند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در راستای تحقق چشم انداز تهران الگوی كلانشهر جهان اسلام و راهبرد تجلی مردم سالاری دينی و مشاركت حداكثری مردم، در هشتادمین جلسه ملاقات حضوری شهردار منطقه ۴ و شهروندان با حضور مهندس شربیانی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات مردم رسیدگی شد.

در این نشست کمالی زاده گفت: منطقه چهار تهران به عنوان پهناورترین منطقه پایتخت با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و وجود ۱۶۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی و بوستانی، جنگل ها و مراکز خدمات مختلف ویژگی های خاصی داشته که در همین راستا خدمات دهی بیشتری را نیز می طلبد.

وی ادامه داد: مدیران شهری به عنوان گوش شنوا و دست آماده به خدمت درمقابل شهروندان که هریک مطالبات و خواسته هایی دارند، وظایفی داشته که پاسخگویی و عملکرد صحیح و به موقع شرط اصلی آن است.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به موقع و کارشناسی شده به شهروندان می تواند امنیت و آسایش مردم را بالا برده و رضایت خداوند و خلق او را موجب گردد.

در ادامه این نشست شربیانی گفت: ما به عنوان نمایندگانی که توسط خود مردم انتخاب شده ایم، وظیفه سنگینی را بر دوش داریم.

او ادامه داد: در  این راستا پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات و خواسته های برحق شهروندان، اصلی ترین وظیفه ما به شمار می رود و این ما هستیم که با تمام قوا می بایست در این راه کوشش نماییم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: نشستن پای درد دل مردم و باز کردن گرهی از گره های زندگی آنها فرصتی ارزشمند برای خدمت رسانی است که توسط خداوند به ما اعطا شده است و ما می بایست از این فرصت برای خدمات دهی صادقانه استفاده کنیم.

وی گفت: ما همیشه گفته ایم که برای خدمت رسانی به شهروندانی که فکر می کنند کاری از دست ما برای رفع مشکلاتشان برمی آید، آمادگی کامل داریم و این فرصتی است که می بایست به طور صحیح از آن بهره ببریم.

گفتنی است در این بازدید ۳۵ نفر از شهروندان صحبت ها، خواسته ها و مشکلات خود را به گوش مدیران ارشد شهری خود رساندند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط