1403/06/22-18:41
سیمای بصری منطقه ۱۵ متحول شد؛

از اجرای ۴۵۰ مترمربع نقاشی دیواری در بزرگراه بسیج تا نورپردازی نقاط بی‌دفاع شهری

از اجرای ۴۵۰ مترمربع نقاشی دیواری در بزرگراه بسیج تا نورپردازی نقاط بی‌دفاع شهری

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با اجرای چند طرح توسعه محله‌ای و اجرای اقدامات زیباسازی، معابر عمومی این منطقه جان تازه به خود گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تأکید بر رعایت کیفیت و کمیت اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای افزود: داشتن شهری آراسته و زیبا، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد، به همین سبب ۴ نقطه از محور پر تردد بزرگراه بسیج با اجرا و بهسازی نقاشی دیواری با طرح‌های متنوع و جدیددر مجموع به مساحت ۴۵۰ مترمربع جان تازه به خود گرفت.

شهردار منطقه با تأکید بر اینکه محیط شهری به‌عنوان ظرفیتی برای نشاط بخشی به کالبد شهری و ایجاد نشاط شهروندی است، اضافه کرد: این طرح در قالب پروژه توسعه محله‌ای و من شهردارم۲ به اجرا درآمد.

شیری در ادامه به اجرای طرح نورپردازی مقبره الشهدای بوستان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: مزار شهدای گمنام بوستان ولیعصر(عج) میعادگاه عاشقان و دلدادگان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و طرح نورپردازی مقبره الشهدای گنبدی شکل این بوستان انجام شد.

وی همچنین با تأکید براهمیت نقش روشنایی در تأمین ایمنی و امنیت فضا‌های شهری، حذف فضا‌های بی‌دفاع شهری و ارتقای کیفیت بصری شهر گفت: به همین منظور طرح رفع خاموشی‌های ۴ نقطه در قالب پروژه توسعه محله‌ای در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه در پایان افزود: به همین سبب اجرای عملیات نورپردازی پل‌های شهید خلیلی، شهید متوسلیان، زیرگذر سپاه (زیرگذر خروجی بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه) و زیرگذر نیک روز بزرگراه آزادگان به اجرا درآمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط