1403/07/24-14:06
شهردار منطقه ۱۶ در بازدید بوستان شهربانو:

تاکید بر خدمات حداکثری به شهروندان

تاکید بر خدمات حداکثری به شهروندان

در بازدید صبحگاهی حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۱۶، ضمن بررسی زیرساخت ها و تجهیزات موجود با مسئولین مجموعه به گفتگو پرداخت و نظرات و پیشنهادات آنها را درخصوص ارتقای کیفیت، خدمات و افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت های ورزشی و فرهنگی جویا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ در این بازدید که با همراهی معاونین و مدیران برگزار شد، شهردار منطقه بر اهمیت ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش و تفریح شهروندان به ویژه بانوان معلول تاکید کرد.

وی افزود: مجموعه بوستان شهربانو با دارا بودن پتانسیل بالا اعم از مجموعه ورزشی ویژه آب درمانی، مزرعه خانواده، کافی شاپ، خانه بازی و امکانات متنوع بسیار که فضای مطلوبی به منظور بهره مندی بانوان جنوب پایتخت از این فضای فرهنگی و ورزشی ایجاد می کند.

حسین کاشانی پور در ادامه اظهار داشت: ایجاد شرایط مطلوب جهت بهره مندی تمامی شهروندان از این مجموعه فرهنگی و ورزشی می بایستی دغدغه مدیران اجتماعی منطقه بوده تا با ارائه خدمات حداکثری و با دایر کردن تمامی ظرفیت ها در خدمت شهروندان قرار گیرد.

یادآور می شود: مجموعه ورزشی شهربانو نیز با ظرفیت ۵۲۰۰ مترمربع و در چهار طبقه در مجاورت این بوستان قرار گرفته که با اجرای سالن آمفی تئاتر تمامی این ظرفیت به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط