1403/07/28-19:25

پروژه های مشارکتی منطقه ۱۶ تهران مورد پایش قرار گرفت

پروژه های مشارکتی منطقه ۱۶ تهران مورد پایش قرار گرفت

مدیران سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران به منظور رصد آخرین وضعیت پروژه های مشارکتی، از منطقه ۱۶ بازدید و موضوعات سرمایه گذاری آن را مورد پایش قرار دادند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، نوید خاصه باف مدیر عامل سازمان به همراه معاونین ومدیران و با حضور حسین کاشانی پور شهردار منطقه از پروژه‎های مشارکتی منطقه ۱۶ بازدید کردند و موضوعات و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

در جریان این بازدید چند ساعته، پروژه مجتمع تجاری و اداری بازار کریستال ایران، پروژه مهتاب و مسافر مورد ارزیابی قرار گرفت و طی جلسه ای با ذینفعان در خصوص رفع موانع و تسریع در روند اجرایی پروژه ها مذاکره و هم اندیشی شد.

بر اساس این گزارش مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی هموار ساختن مسیر سرمایه گذاری و توجه به رفع مشکلات اداری و قراردادی را موضوعی مهم در جذب سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: مدیران شهری برای سرعت بخشیدن به توسعه زیر ساخت ها و نزدیک شدن به یک شهر پیشرفته برتر، چاره ای جز همراه کردن بخش خصوص با خود و ایجاد جذابیت برای آنها در خصوص سرمایه گذاری ندارند.

وی با بیان اینکه امروز تهران به عنوان پایتخت شرایط انجام کارهای ویژه و بزرگی را دارا هست افزود: تمامی مدیران باید تلاش کنند تا موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران و جذب حداکثری آنها جهت توسعه و گسترش زیر ساخت‎ها مهیا گردد.

شایان ذکر است بازدید از پروژه‎های مناطق به صورت هفتگی با حضور مدیر عامل و مدیران سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران انجام گرفته و موضوعات و موانع پیش روی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط