استمرار پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه ۴ در نودمین دوشنبه پاسخگویی
شهردار منطقه ۴ به همراه عضو و نایب رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در نودمین دوشنبه پاسخگویی پای درد دل مردم نشست.
به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: رسیدگی به درخواست های مردم و رفع مشکلات ایشان از وظایف مهم شهرداری ها بوده و مدیریت شهری به عنوان یار و مددکار شهروندان تمام سعی و تلاش خود را برای این مهم انجام خواهد داد.
وی افزود: اینکه مردم مسوولان ارشد شهر خود را در کنار خود دیده و به راحتی و آسانی بتوانند با آنها چهره به چهره دیدار کرده و مشکلات خود را بیان کنند، راهی برای تعامل دوسویه و افزایش اعتماد شهروندان است.
در ادامه این جلسه بابایی با بیان این اینکه رسیدگی بدون واسطه به مسائل شهروندان مهمترین هدف ملاقات مردمی است گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اطمینان خاطر به مجموعه مدیریت شهری می شود.
وی افزود: در این جلسات پس از بررسی درخواست های افراد به صورت رو در رو، دستورات و راهکارهای مناسب برای بررسی مشکلات این عزیزان صادر و در اسرع وقت به آنها رسیدگی می شود.
بابایی خاطرنشان کرد: این شهر متعلق به مردم است و داشتن یک زندگی آرام و امن حق همه شهروندان است، بنابراین مدیران شهری موظف هستند برای رسیدن به خواسته و مطالبات آنها نهایت تلاش خود را انجام دهند.
شایان ذکر است در این جلسه که با حضور بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و نایب رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، کمالی زاده شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری طهران کوچک برگزار شد، ۳۵ نفر از شهروندان مشکلات خود را که درخصوص مسائل شهری من جمله شهرسازی ، خدمات شهری ، اجرای احکام و... مطرح کردند که ضمن بررسی این مشکلات، راهکارهای قانونی ارائه و دستورات مقتضی صادر شد.
گفتنی است دستورات صادره پس از ارسال به اداره روابط عمومی به حوزه های مرتبط ارجاع داده شده و پیگیری می گردد.
قابل ذکر است در ادامه این جلسه بابایی به همراه کمالی زاده و جمعی از مدیران شهری منطقه از برخی از معابر طهران کوچک از جمله میدان پاکدامن در محله شمیران نو بازدید کرده و مشکلات و معضلات این معبر را از نزدیک رصد و دستورات لازم صادر شد.
نظرات