1401/04/17-19:59
در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران‌»؛

معرفی جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» به بازدیدکنندگان

معرفی جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» به بازدیدکنندگان

در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»، غرفه فاوا میزبان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نخستین مهمان امروز غرفه فاوا بود، او در این بازدید با جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» آشنا شد.

در این دیدار کارشناسان سازمان فاوا، جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» شامل خدمات خودرویی همچون طرح ترافیک، عوارض خودرو و سایر خدمات شهری همچون پرداخت عوارض شهری و ثبت درخواست‌های مردمی «۱۳۷ پلاس» را به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور معرفی کردند.

بر اساس این گزارش سیدمحمدجواد شوشتری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی دیگر بازدید‌کننده امروز غرفه سازمان فاوا بود. در این بازدید، سه بخش اپلیکیشن «تهرانِ من» شامل خودرو من، ملک من و شهرِ من معرفی شد. 

همچنین در این بازدید، اطلاعات کاملی از بخش ۱۳۷ پلاس شامل ثبت پیام خدمات و فوریت‌های شهری و نحوه ثبت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر برای رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

در این دیدار کارشناسان حاضر همچنین وضعیت راه‌اندازی سامانه‌های شهری را به‌ رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط