نشست تبیین سیاست ها و موضوعات سامانه مدیریت شهری نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران
این جلسه با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، رضا ناصری سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهدی خلیلی معاون پردازش و بازخورد سازمان بازرسی شهرداری تهران، شهرام علی پور معاون ارتباطات شهروندی سازمان بازرسی شهرداری تهران، جمعی از معاونین، مدیران و شهرداران نواحی منطقه در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، بررسی اهم موضوعات مطرح در مدیریت شهری منطقه، تبادل نظر پیرامون آن ها، پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس، بررسی نحوه بستن پیام ها و ارائه گزارش عملکرد ده ماهه این سامانه و... از موضوعات مهمی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، در این نشست ضمن اشاره به رضایت شهروندان که در اولویت اهداف مدیریت شهری قرار دارد، به ارائه گزارشی کامل و جامع درخصوص مجموعه کاربردی سامانه مدیریت شهری نظارت همگانی در منطقه پرداخت.
رضا ناصری رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، ضمن خدا قوت به شهردار منطقه، از عملکرد مدیریت شهری منطقه در زمینه موضوعات مربوط به این سامانه ابراز رضایت کرد و گفت: سامانههای تلفنی نظارت مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ با هم ترکیب شدند و سامانه «۱۳۷پلاس» با استفاده از فناوری روز تشکیل شده است، این سامانه که از فضای مجازی و اپلیکیشنهای تلفن همراه هم برای دریافت پیامهای مردمی استفاده میکند، امکانات جدیدی را در اختیار شهروندان گذاشته تا پیامهای خود را به اطلاع مدیریت شهری برسانند و مراحل رسیدگی به آن را مشاهده کنند، علاوهبر این، سرعت پاسخگویی به شهروندان که باعث معطلی آنها در تماسهای تلفنی میشد، با فناوری جدید کاهش مییابد.
وی افزود: با این سامانه شهروندان راحتتر مسئله خود را مطرح می کنند، ۷۰۰ موضوع را استخراج و جستجو بین آنها برای مردم سادهتر شده و تلاش کردیم در مسیر تغییرات درگاه یکپارچه شهروندی حرکت کنیم و همکاران در سازمان فاوا شهرداری نیز در تلاش هستند سامانه یکپارچه ارتباطات شهروندی شروع بهکار کند و مردم همه کارها را در اپلیکیشن «تهران من» و سایت tehran.ir دنبال کنند. درصدد هستیم چابکی، هوشمندی، پیگیری، هدفمندی و مدرنبودن را دنبال کنیم تا رضایت شهروندان را بهدست بیاوریم، هدف از راهاندازی سامانه ۱۳۷ پلاس خدمترسانی بهتر به شهروندان است، ما با بهرهگیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیتهای خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورتمسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت میکند، این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان میتوانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.
نظرات