1401/05/16-15:10

کار ماندگار در مرز خسروی / بستر سازی برای مشارکت بیشتر شهروندان در مراسم اربعین

کار ماندگار در مرز خسروی / بستر سازی برای مشارکت بیشتر شهروندان در مراسم اربعین

شهردار منطقه ۲۲ گفت: مراسم معنوی اربعینی حسینی یک حرکت مردمی است و مدیریت شهری مسئولیت بسترسازی برای فراهم کرن محیطی مناسب برای این برنامه معنوی دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، باتوجه به اینکه شهرداری تهران مسئولیت مرز خسروی در ایام اربعین حسینی را به منطقه ۲۲ داده است، به همین منظور شهرداری قرارگاه فرهنگی منطقه ۲۲ با محوریت اربعین حسینی را با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه، حجت الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه بخش کن، سردار مرادی معاون نیروی انسانی نیروی انسانی هوافضای سپاه، سردار حیدری جواری مسول مجتمع امام رضا(ع)، سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت عمار یاسر، معاونان و مدیران شهرداری منطقه تشکیل داد.

وحیدرضا محمدی در این جلسه اظهار داشت: مسئولیت اربعین حسینی امسال در مرز خسروی به منطقه ۲۲ واگذار شده و باید از تمامی ظرفیت های موجود در منطقه برای ارائه بهترین خدمات به زائران در این منطقه غربی کشور استفاده کرد؛ البته کار باید به شکل مردمی باشد چرا که این مراسم معنوی مردمی است و تنها باید بستر سازی صورت گیرد.

وی افزود: منطقه قصر شیرین و اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه از جمله مناطق کم تر توسعه یافته کشور است و در اربعین حسینی امسال در کنار فعالیت های مذهبی، فرهنگی و خدماتی به زائران یک فعالیت و کار ماندگار نیز برای ساکنان این منطقه انجام دهیم.

محمدی ادامه داد: طبق پیش بینی ها به دلیل کاهش انتقال ویروس کرونا مراسم اربعین حسینی امسال باشکوه تر و با استقبال بیشتر شهروندان در این منطقه مرزی صورت خواهد گرفت، به همین خاطر برای اینکه شرایط خدمات رسانی مطلوب تر به هموطنان صورت گیرد بنده بازدید میدانی از این منطقه مرزی انجام داده ام و مدیران شهری منطقه نیز باید داشته باشند تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.

محمدی تصریح کرد: برای اینکه خدمات رسانی به زائران به بهترین شکل صورت گیرد نیازمند همکاری و همیاری سایر مجموعه های فرهنگی منطقه هستیم که خوشبختانه مسئولان بخش های مختلف منطقه در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند و حتی هیئت های مردمی نیز برای برپایی موکب پیش قدم شده اند تا فعالیت های فرهنگی، مذهبی و پذیرایی را فراهم کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط