1401/09/30-14:58
در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

آغاز عملیات خاکبرداری میدان شهید چله دوان در منطقه ۱۹

 آغاز عملیات خاکبرداری میدان شهید چله دوان در منطقه ۱۹

عضو و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، عضو و نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ از آغاز عملیات خاکبرداری میدان شهید چله دوان بازدید و وضعیت این پروژه را بررسی کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سید جعفر تشکری هاشمی عضو و رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل، جعفر بندی شربیانی عضو و نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از عملیات احداث میدان شهید چله دوان در انتهای بلوار علامه عسگری تقاطع جاده قمصر به منظور ساماندهی این میدان خواستار بررسی طرح های اجرایی اصلاحی و رفع معارضین احتمالی توسط شهرداری باقر شهر شد.

در ادامه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از این منطقه به محل پروژه پل نیمه کاره صالح آباد که بیش از ۱۵ سال است عملیات آن متوقف شده رفتند و مقرر شد به منظور تعیین تکلیف پل اتصال صالح آباد شرقی به غربی وضعیت مسیر دسترسی به بزرگراه شهید هاشمی و رمپ و لوپ ها با پیگیری معاونت حمل و نقل ترافیک و املاک بررسی و در صورت داشتن معارض مرتفع شود.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه در خصوص عملیات عمرانی احداث میدان چله دوان گفت: عملیات خاکبرداری این میدان به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود بالغ بر ۸۰۰ مترطول جدول گذاری و ۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این محدوده اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط