1401/10/11-12:38
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در جمع همکاران:

آتش نشانان نباید دغدغه اجاره خانه و مسکن را داشته باشند

آتش نشانان نباید دغدغه اجاره خانه و مسکن را داشته باشند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با حضور مجدد در جمع همکاران سازمان آتش نشانی از تلاش ها و پیگیری مستمر برای خانه دار شدن آتش نشانان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران که پس از یک دوره نقاهت ناشی از مصدومیت در حادثه رانندگی، امروز در مراسم آئین رونمایی از قرعه کشی محور اعتبار بسته خرسند ساز در جمع همکاران حضور یافته بود بر اهمیت پیشبرد اهداف عالی سازمان آتش نشانی، امکانات رفاهی پرسنل و خانه دار شدن همه ی آتش نشانان فاقد مسکن تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن ابراز خرسندی از بازگشت به جمع همکاران و آغاز دوباره فعالیت خود اظهار کرد: من با دعای خیر و تاثیرگزار شما همکاران خوبم خطری را پشت سر گذاشتم و به وجود شما عزیزان افتخار می کنم و می بالم که در کنار شما در سازمان آتش نشانی خدمتگزار هستم.

وی افزود: با پیگیری های مستمر صورت گرفته توسط مدیران شهرداری تهران و دکتر باقری(معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران) بسته خرسند ساز با تاکید بر ارائه تسهیلات(وام) به پرسنل آتش نشانی با هدف مرتفع شدن مشکلات مالی و معیشتی در حال اجرا است.

محمدی تصریح کرد: برگزاری جلسات متعددی با بانک ها برای ارائه تسهیلات ویژه و اختصاص مبالغ زیاد جهت وام به پرسنل کار بسیار سختی است که امیدواریم انشااله با پرداخت این مبالغ به پرسنل راهگشا باشد.

وی افزود: قرعه کشی مسکن آتش نشانان به زودی آغاز خواهد شد و امیدواریم با یاری خداوند مشکل مسکن و اجاره بهایی که همکاران ماهیانه با توجه به شرایط اقتصادی می پردازند حل شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران بر تلاش مستمر در رفع مشکلات تصریح کرد: خانه دار شدن آتش نشانان یک مهم است که از نظر روحی و روانی آسیب شناسی شده است و همه ی برنامه ریزی ما درباره مسکن این است که تا دو سال از آغاز پروژه مسکن، همه صاحب خانه شوند و سازمان آتش نشانی بتواند الگوی مناسبی برای سایر سازمان ها باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط