1403/02/24-18:02

عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه ۱۹ آغاز شد

عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه ۱۹ آغاز شد

عملیات آسفالت ریزی بلوار شقایق حد فاصل میدان خلازیر تا پل شهید کاظمی در راستای بهسازی و ساماندهی این محور شریانی پر تردد در منطقه ۱۹ آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه  بیان کرد: به منظور ارتقای کیفی و بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر عملیات تراش و روکش آسفالت در مسیر شرق به غرب این بلوار با پخش هزار و ۷۸۰ تن انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه عملیات پخش آسفالت در مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربعی در دو مسیر انجام خواهد شد افزود: پیش بینی می شود بیش از هزار و ۸۰۰ تن دیگر در مسیر غرب به شرق این محور آسفالت ریزی شود.

وی در خصوص عملیات بهسازی آسفالت سایر معابر خاطر نشان کرد: معابر فرعی خیابان لقمان جنوبی در ناحیه دو به منظور ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، کوچه های خیابان لقمان جنوبی با پخش بیش از  2هزار تن آسفالت بهسازی شد.

ضمن اینکه با توجه به درخواست های شهروندان و تسهیل در تردد آنها، عملیات روکش آسفالت کوچه های ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و شهید نوروزی در خیابان لقمان با پخش بیش از ۲ هزار تن آسفالت دستی انجام و همچنین هزار و ۱۰۰ مترطول نهر در این محدوده به کانیو تبدیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط