1403/03/03-23:08

گام بلند مدیریت شهری در توسعه سرانه های ورزشی منطقه ۱۲

گام بلند مدیریت شهری در توسعه سرانه های ورزشی منطقه ۱۲

در نشست مشترک شهردار منطقه ۱۲ با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تعمیق تعاملات فی مابین در راستای توسعه سرانه های ورزشی منطقه ۱۲ در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در نشست مشترکی که با علی جوادی مدیر اداره کل ورزش وجوانان استان تهران، هیئت همراه و مدیر اداره ورزش منطقه ۱۲ برگزار شد، بر تعامل مدیریت شهری منطقه ۱۲ با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در راستای اجرای کار موثر در حوزه مقدس ورزش تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ۱۲ در حوزه ورزش، اظهار داشت: متاسفانه توزیع سرانه های ورزشی عادلانه نیست و می بایست سرمایه گذاری بهتری برای ورزش در منطقه ۱۲ انجام شود.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به انجام پروژه ورزشی امامزاده یحیی(ع)، احداث دو زمین ورزشی ساحلی و دو زمین چمن در منطقه ۱۲ در این دوره مدیریت شهری، گفت: با افرادی که قصد توسعه سرانه های ورزشی، آموزشی و درمانی را دارند نهایت مساعدت انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین در خصوص مساعدت در پیشبرد پروژه مجموعه ورزشی سمیه در میدان خراسان که متولی آن اداره کل ورزش و جوانان است و علاوه بر ورزش شهروندان، به ورزش جانبازان و توان یابان نیز توجه ویژه ای دارد، دستوراتی را به مدیر اداره ورزش منطقه ابلاغ کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین با اشاره به وجود مدارسی با حیاط بزرگ در منطقه ۱۲، بر احداث زمین چمن و استفاده از این ظرفیت برای عموم شهروندان در ایام تعطیلی مدارس تاکید کرد.

در ادامه علی جوادی با قدردانی از مساعدت ها و همراهی های وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مجموعه ورزشی سمیه در میدان خراسان نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان، توانیابان و شهروندان محلات کم برخوردار دارد که برای تکمیل آن به همراهی و مساعدت مدیریت شهری منطقه ۱۲ نیازمند است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با احداث اینگونه مجموعه های ورزشی کمک بزرگی به کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامتی شهروندان خواهد شد، افزود: در این مراکز ورزشی با استعدادیابی جوانان علاقه مند به ورزش و هدایت آن ها در مسیر درست ورزشی گام بلندی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی برداشته خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط