1403/04/13-21:26
محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد:

بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم

بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم

قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاحیه ششمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، بومی سازی تکنولوژی روز دنیا با کمک شرکت های دانش بنیان و داخلی در حوزه ایمنی و آتش نشانی را از موضوعات مهم برشمرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاحیه ششمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری که ساعتی پیش در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که به روزی بدون حادثه برسیم، سازمان آتش نشانی تهران در پایتخت ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی دارد و حدود ۶۰ هزار حادثه در سال در تهران روی می دهد اما این افتخار نیست و با این جمعیت تعداد ایستگاه های آتش نشانی زیاد است و باید با ارتقای فرهنگ ایمنی در میان شهروندان، روزی بدون حادثه را رقم بزنیم.

وی ادامه داد:بافت فرسوده در تهران واقعا خطرناک است و باید برای حل آن فکر کنیم، خوشبختانه جهش عظیمی در بحث تولید محصولات آتش نشانی و ایمنی صورت گرفته است و ما ادعا داریم که بیش از ۸۰ درصد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی ساختمان ها تولید داخلی و شرکت های دانش بنیان است و بسیاری از این شرکت ها در ششمین نمایشگاه آتش نشانی و ایمنی شهری حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد:تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از سوی شرکت های داخلی موجب عدم خروج ارز، اشتغال‌زایی و محتاج نبودن به بیگانگان شده است.

محمدی تصریح کرد: ما می توانیم با استفاده از تجربیات کشورهای دیگر، بومی سازی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را در دستورکار قرار دهیم و در این موضوع به خودکفایی کامل برسیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط