1403/07/06-21:01
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان:

سختی کار آتش نشانان تهرانی در الویت پیگیری قرار گیرد/ آتش نشانان تا ۲۴ ماه دیگر کلید خانه های خود را تحویل میگیرند

سختی کار آتش نشانان تهرانی در الویت پیگیری قرار گیرد/ آتش نشانان تا ۲۴ ماه دیگر کلید خانه های خود را تحویل میگیرند

قدرت الله محمدی در اولین شب از مراسم بزرگداشت روز آتش نشان که با حضور مدیران ارشد کشوری و شهری برگزار شد بر پیگیری سختی کار آتش نشانان تهرانی تاکید ویژه کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، اولین روز از مراسم گرامیداشت روز آتش نشان که عصر پنجشنبه(۵ مهر ۱۴۰۳) با حضور دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران؛ دکتر نامی معاون وزیر و رئیس سازمان بحران کشور، سردار سلیمی معاون عملیات راهور کشور و دکتر باقری معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و جمع خانواده آتش نشانی تهران در سالن ۱۲هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد دکتر قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران خواستار پیگیری ویژه سختی کار آتش نشانان تهرانی از سوی مدیران ارشد شهری شد.

در این مراسم محمدی ضمن تبریک روز آتش نشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانی تهران در یکصدمین سال دلدادگی، ایثار و حماسه آفرینی در میان دود و حریق است و این جشن نوید یکصد سال تلاش برای نجات جان و مال مردم است و این همه زیبایی است.

وی ادامه داد: آتش نشانان تهرانی در ۲۸ اسفندماه جان یک خانواده را که دارای دو فرزند دوقلو بود از مرگ حتمی نجات دادند و در حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی ۹۳ بیمار را از میان آتش و دود نجات دادند و اینها همه گویای زیبایی، ایثار و رشادت است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان ایثارگر تهرانی از غافله امتیاز سختی کار جا مانده اند و امروز من به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ آتش نشانی تهران از شهردار گرامی درخواست پیگیری ویژه این خواسته را دارم.

وی افزود: ما در دوره مدیریت شهری جنابعالی اقدامات بسیار خوبی را شاهد بوده ایم و امیدواریم این موضوع نیز به سرانجام برسد و آتش‌نشانان تهرانی نیز مشمول این قانون شوند.

محمدی تأکید کرد: با تلاش‌های صورت پذیرفته در حوزه مسکن آتش نشانان پیگیری های مطلوبی صورت گرفته و امیدواریم این خانواده ها در ۲۴ ماه آینده کلید منازل خود را از دستان شما تحویل بگیرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط